مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-17اقتصادي

فارس من| تاکسی های خطی شهرک بعثت افزایش می یابد


رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: براساس جلسه برگزار شده در سازمان مقرر شد تا تاکسی های خطی مسیر شهرک بعثت در راستای رفع نیاز همشهریان افزایش یابد.

- حافظ قشلاقی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه اظهار کرد: با توجه به گلایه همشهریان ساکن در  شهرک بعثت مبنی بر کمبود تاکسی جهت حمل و قل مسافران این مسیر و بررسی های میدانی بازرسین این سازمان مشخص شد که مسیر مذکور از کمبود تاکسی برخوردار است.

وی افزود: براساس جلسه ای که در این سازمان برگزار شد، مقرر گردید تا یک الی دو تاکسی از هر خط تاکسیرانی در مسیر شهرک بعثت به کار گرفته شود تا مشکلات همشهریان در این مسیر به حداقل برسد.

رییس سازمان تاکسیرانی اردبیل از حضور مستمر بازرسین این سازمان در خیابان ها و میادین اصلی شهر خبر داد و بیان کرد: بازرسین این سازمان به طور مداوم وضعیت تاکسیرانی شهر اردبیل را زیر نظر دارند و تمام توان خود را جهت بهبود وضعیت عبور و مرور تاکسی ها و حمل مسافر به کار بسته اند.

قشلاقی از مردم خواست پیشنهادات، مطالبات و تخلفات احتمالی را با سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تاکسی های خطی شهرک بعثت افزایش می یابد

فارس من| تاکسی های خطی شهرک بعثت افزایش می یابد